Sunday, September 5, 2010

LCCT


Ini kali ketiga saya menjejakkan kaki di LCCT. Dua kali sebelum ini, saya sampai disini pada waktu gelap, sebelum subuh. Kali ini saya dapat melihat pemandangan di LCCT dan sekelilingnya kerana sampai pada waktu siang. Saya berkunjung ke sini bersama keluarga saya untuk menghantar anak saudara isteri saya pulang ke kampungnya iaitu Langkawi. Kami sampai lebih kurang jam 4.15 petang. Agak ramai juga pengunjung pada hari itu. Mungkin ada diantaranya yang mengambil kesempatan untuk pulang ke kampung memandangkan Aidilfitri tinggal beberapa hari sahaja lagi.



Pemandangan LCCT dari tempat perhentian shuttle bus

Pemandangan LCCT dari sudut lain

Surau LCCT, letaknya di laluan pejalan kaki antara LCCT dengan Food Garden, betul-betul setentang dengan hentian bus shuttle

Sudut lain pandangan surau

No comments:

Post a Comment