Sunday, July 12, 2009

Ahad, Kuliah Isra' dan Mi'raj



Hari Ahad, perancangan saya ialah menghadiri kuliah pengajian Syeikh Fuad di Bukit Indah. Saya bertolak dari Puchong lebih kurang pukul 9.00 dan sampai lebih kurang sejam kemudian. Elok-elok sampai sebelum kuliah bermula. Hari Ahad ok sikit sebab tempat parking banyak kosong. Boleh parking berhampiran dengan tempat pengajian. Syeikh bagi kuliah dalam tempoh sejam. Kuliah selesai lebih kurang jam 11.00 pagi. Sempat berbual sekejap dengan adik saya sebelum pulang. Adik saya datang dengan motorbikenya dan kemudian terus menuju ke Seremban untuk persiapan kenduri kahwin adik iparnya yang dijadual dalam bulan Ogos tidak lama lagi. Saya singgah sekejap di sebuah pasaraya di Puchong untuk beli kelengkapan harian.




Gambar Kedai as-Sofa yang saya rakam di waktu siang selepas selesai pengajian.

No comments:

Post a Comment