Sunday, June 27, 2010

DAWAMA

Minggu lepas saya ke DAWAMA yang terletak di Hulu Kelang. Tujuan ke sana ialah untuk meninjau jualan buku pertengahan tahun. Hujan renyai-renyai pada waktu itu. Ketika saya sampai, tidak begitu ramai pengunjung. Bagi saya, skala jualan buku tahun ini agak kecil berbanding tahun-tahun sebelumnya. Skala jualan yang saya maksudkan disini ialah dari segi ruang jualan dan kategori buku. Ruang jualan kali ini agak kecil berbanding tahun-tahun sebelumnya. Begitu juga kategori buku tidak sebanyak tahun-tahun sebelumnya. Apa pun, buku cerita untuk kanak-kanak dan remaja agak banyak juga yang ditawarkan. Dapat juga saya membeli beberapa buah buku untuk diletakkan di perpustakaan mini MAPTAM. Oh ya, jualan kali ini ada cabutan bertuah bagi pembeli-pembeli buku. Kemungkinan besar ini adalah satu strategi DAWAMA untuk menggalakkan pengunjung datang ke sini.

Kedai buku DAWAMA di Hulu Kelang

No comments:

Post a Comment