Monday, September 7, 2009

Pagi di Maxis

Hari Isnin, kami di Selangor cuti. Cuti sempena Nuzul Quran. Plan hari ini ialah ke Sunway Pyramid. Takde langsung dalam kepala nak membeli-belah disini sebaliknya tujuan utama ialah untuk selesaikan isu line telefon Maxis milik isteri saya. Pusat khidmat pelanggan Maxis ini berada di tingkat 1 (kalau tak silap saya). Saya parking kereta di CP2, turun satu eskelator, belok kanan dan terus nampak kedai Maxis ini. Sebenarnya ini adalah kali kedua kami kemari. Kali pertama ialah sebelum bulan puasa. Disebabkan isu tersebut masih belum settle, terpaksalah kami turun ke sini buat kali kedua. Anak perempuan saya pula asyik bermain-main dengan kerusi bentuk melengkung tu. Rupanya dalam kerusi itu ada display dan sistem bunyi. Sapa-sapa yang duduk dalamnya boleh select lagu pada display yang disediakan dan dengar lagu. Saya ambil kesempatan untuk meninjau-ninjau kawasan sekitar. Lebih kurang 1/2 jam kami disitu. Selesai saja urusan kami terus bertolak ke rumah sepupu isteri saya di Saujana Putra. Tak boleh duduk lama-lama di Sunway Pyramid, boleh 'kurus' pahala puasa.




Pintu masuk pusat perkhidmatan pelanggan Maxis di Sunway Pyramid


Pandangan dalam Maxis (sisi sebelah kiri) dari tempat duduk
Kerusi bentuk melengkung yang menjadi perhatian anak perempuan saya


'Tanglung' Raya?

Sebahagian pemandangan kompleks Sunway Pyramid yang dirakam oleh anak perempuan saya

No comments:

Post a Comment