Saturday, October 17, 2009

Jualan Gudang

Hari Sabtu baru ni saya dan keluarga menghadiri dua 'open house'. Kedua-duanya di Puchong. Selepas itu kami ke Kelana Jaya. Hajat hendak menengok-nengok jualan gudang buku anjuran Crescent News. Banyak juga buku yang dijual samada yang baru atau yang dah berstatus klasik. Ketika saya sampai sekitar jam 5 petang, pengunjung tidaklah begitu ramai. Saya hanya berminat dengan longgokan buku-buku lama. Jumpa juga beberapa buah buku yang menarik perhatian saya. Antaranya ialah seperti Fatwa dalam Perundangan Islam dan Ramuan Makanan Islam. Terus beli. Untuk anak saya, saya belikan beberapa buku kerja untuk buat latihan. Banyak juga diskaun yang diberikan. Saya hanya perlu bayar sekitar RM47 untuk beberapa buah buku klasik dan buku kerja anak saya.





Parkir kereta di perkarangan Kompleks Sukan Kelana Jaya


Pintu masuk ke Jualan Gudang


Khabarnya ada buku yang dijual dengan harga RM 1, tu yang nak tengok tu


Lambakan buku yang dijual


Surau di Kompleks Sukan


Laluan ke Surau, sementara laluan ke tandas ialah disebelah kiri dan kanan





Tak begitu ramai pengunjung yang hadir pada waktu itu

Poster jualan gudang

No comments:

Post a Comment